BIGLOBEトップBIGLOBEニュース

メットライフ生命、「メットライフドーム誕生キャンペーン」を実施埼玉西武ライオンズ本拠地開幕戦観戦チケットなどをプレゼント

PR TIMES2月28日(火)16時37分
メットライフ生命保険株式会社(代表執行役 会長 社長 サシン・N・シャー)は、株式会社西武ライオンズ (代表取締役社長:居郷肇)が運営する「西武ドーム」のネーミングライツ(命名権)を取得し、2017年3月1日(水)からメットライフ生命の名称(“メットライフ”)を冠した「メットライフドーム」が誕生することを記念して「メットライフドーム誕生キャンペーン」を実施いたします。

今回のキャンペーンは、「○ットライフドーム」の○に当てはまる文字を答えていただくクイズ形式の応募で、 埼玉西武ライオンズのメットライフドームでの本拠地開幕戦である4月4日の観戦チケットや、選べるプリンスホテルペア宿泊券を賞品としてご用意しています。
メットライフ生命は、これからも「メットライフドーム」に象徴されるような、みなさまのより健康で充足した毎日をサポートする活動を広げてまいります。

【キャンペーン概要】
■キャンペーン名: メットライフドーム誕生キャンペーン
(本キャンペーンの主催はメットライフ生命保険株式会社ですが、キャンペーンの応募は埼玉西武ライオンズのオフィシャルページで実施します。)

■応募期間: 2017年3月1日(水)〜2017年3月20日(月)

■応募方法:
パソコンまたはスマートフォンからキャンペーンサイト(http://www.metlife.co.jp/brand/campaign/)にアクセスしていただき、クイズに答えてご応募ください。
※ご応募の権利はお一人さま1回限りとさせていただきます。

■プレゼント内容:
A賞 メットライフドーム4月4日(火)埼玉西武ライオンズ 本拠地開幕戦観戦チケット
埼玉西武ライオンズ VS オリックス・バッファローズ 44組88名様 ご招待
B賞 選べるプリンスホテルペア宿泊券 4組8名様ご招待
適用期間は2017年4月10日(月)〜7月21日(金)といたしますが、GW等、 ホテルにより除外日がございますので、ご予約時にご確認ください。
プリンスホテル新高輪 スタンダードツイン 朝食付/ザ・プリンスホテル軽井沢 スタンダードツイン 朝食付/グランドプリンスホテル京都 スタンダードツイン 朝食付/他、全国より選りすぐりの計10か所のホテルよりご希望のホテルに1室2名様をご招待致します。

■抽選・当選発表:
当キャンペーン終了後に厳正な抽選の上、当選者を決定いたします。
当選者の発表は、メットライフドーム誕生キャンペーン事務局から3月24日(金)に当選者への当選メールをもって発表とかえさせていただきます。
※その他注意事項などはキャンペーンサイトをご確認ください。
For Immediate Release │Public Relations│MetLife Insurance K.K.
Page 2 of 4

【ご参考】

■「メットライフ・エクササイズ」4月4日(火)の本拠地開幕戦で披露
メットライフ生命は、高齢社会を迎える日本おいて高まる健康意識に応えるべく、認知症予防や、血行改善などを研究している専門家からアドバイスを受け、「メットライフ・エクササイズ」を開発いたしました。「メットライフ・エクササイズ」はお年寄りからお子さままで、みんなで楽しめるダンスエクササイズです。
4月4日(火)の埼玉西武ライオンズ本拠地開幕戦で披露する予定ですのでご期待ください。

メットライフ生命について
メットライフ生命は、日本初の外資系生命保険会社として1973年に営業を開始し、多様な販売チャネルを通して、個人・法人のお客さまに革新的かつ幅広いリスクに対応できる商品を提供してまいりました。現在は日本法人「メットライフ生命保険株式会社」として、お客さまに常に寄り添い、お客さま自らが自信を持って最適な保障を選ぶお手伝いをし続けることに努めています。当社は、約50カ国で1億人のお客さまに生命保険、年金、従業員福利厚生、資産運用サービスを子会社および関連会社を通して提供する世界最大級の生命保険グループ、メットライフの一員です。

埼玉西武ライオンズについて
1950年福岡県で西鉄クリッパースとして球団を創設。 以降、西鉄ライオンズ、太平洋クラブライオンズ、 クラウンライターライオンズを経て、1978年に西武ライオンズとして埼玉県所沢市に本拠地を移転。
移転後30周年を迎えた2008年にチーム名を「埼玉西武ライオンズ」と改め、地域密着とファンから愛される球団を目指し新たなスタートを切りました。前身の西鉄時代を含め、21度のパシフィック・リーグ優勝、3度のプレーオフ優勝(1982年前後期制の優勝・2008年のクライマックスシリーズ優勝含む)、13度の日本シリーズ優勝など、その輝かしい成績は球史に刻まれています。

METLIFE JAPAN TO HOLD
"METLIFE DOME GRAND OPENING CAMPAIGN"

A giveaway will include tickets to the April 4th (Tue) Saitama Seibu Lions season-opening home game, among other prizes
Tokyo, February 28, 2017 – MetLife Insurance K.K. (“MetLife Japan) will celebrate the dome's grand opening by holding a "MetLife Dome Grand Opening Campaign." MetLife Japan has reached an agreement with Seibu Lions, Inc. to be the exclusive naming partner of the Seibu Dome, and the stadium will be renamed and branded as "MetLife Dome" from March 1, 2017.
The campaign will be quiz-based, calling on entrants to fill in the correct first character of "◯ットライフドーム" (○etLife Dome). Prizes will include an overnight stay for two at a Prince Hotel of choice, and tickets to the April 4th (Tue) Saitama Seibu Lions game, which will also be MetLife Dome's inaugural game.
MetLife Japan will continue to expand its activities, such as “MetLife Dome”, to support people’s health and wellness in daily life.

[Campaign Overview]
• Campaign title: MetLife Dome Grand Opening Campaign
(Although the campaign will be hosted by MetLife Japan, call for entries will be done through the official Saitama Seibu Lions website.)
• Call for entries: March 1, 2017 (Wed) - March 20, 2017 (Mon)
• How to enter:
Access the desktop or mobile campaign website (http://www.metlife.co.jp/brand/campaign/) and answer the quiz to enter.
* Entries limited to one entry per person.
• Prize details:
Prize A Pair tickets to the April 4th (Tue) Saitama Seibu Lions season-opening home game at MetLife Dome (Saitama Seibu Lions vs. Orix Buffaloes): 44 pairs (88 people)
Prize B Overnight stay voucher for two at a Prince Hotel of choice, 4 pairs (8 people)
The vouchers will be good for use between April 10, 2017 (Mon) and July 21, 2017 (Fri), but will exclude certain days such as during Golden Week, depending on the hotel. Please confirm upon booking.
The voucher will be good for one overnight stay in one room for two people, in any one of 10 exceptional hotels around Japan. Possible plans include a standard twin with breakfast at the Grand Prince Hotel New Takanawa, a standard twin with breakfast at The Prince Karuizawa, or a standard twin with breakfast at the Grand Prince Hotel Kyoto.
• Draw/Announcement of Winners
Once the campaign is over, winners will be determined by random draw.
Winners will be contacted via email by the MetLife Dome Grand Opening Campaign Office on March 24th (Fri).

(Please refer to the campaign website for more details.)

For Immediate Release │Public Relations│MetLife Insurance K.K.

Page 4 of 4
[Reference: "MetLife Exercise" to be performed at the home opening game on April 4th (Tue).]
In order to address the rising interest in health as Japan faces a super-aging society, MetLife Japan has developed a “MetLife Exercise” with advice from experts studying dementia prevention and blood circulation improvement methods. MetLife Exercise is a choreographed dance exercise that is fun for people of any age.
Please look forward to seeing it at the April 4th (Tue) Saitama Seibu Lions season-opening home game.

About MetLife Insurance K.K.
MetLife started operations in 1973 as the first foreign life insurance company in Japan. Since then, it has provided an innovative and broad range of products through diverse distribution channels to individual and institutional customers. It currently operates as a Japanese corporation, MetLife Insurance K.K. MetLife is committed to providing trusted navigation to help people become more self-reliant and able to pursue more from life. MetLife Japan is an affiliate of MetLife, Inc., which is a leading global provider of insurance, annuities and employee benefit programs. Through its subsidiaries and affiliates, MetLife has operations in nearly 50 countries and serves 100 million customers. For more information, visit http://www.metlife.co.jp.

About the Saitama Seibu Lions
The team was established in 1950 in Fukuoka Prefecture as the Nishitetsu Clippers. Since then, the team has been renamed the Nishitetsu Lions, the Taiheiyo Club Lions, the Crown-Lighter Lions, and in 1978 moved to Tokorozawa, Saitama as the Seibu Lions. In 2008, 30 years after its move, the team once again made a fresh start as the Saitama Seibu Lions with the goal of becoming a more fan-friendly and community-based baseball team. Including its Nishitetsu days under the ownership of Nishi-Nippon Railroad, the team has enjoyed an impressive track record in baseball history, with 21 Pacific League wins, 3 postseason playoff wins (including the 1982 split season playoffs and the 2008 Climax Series), and 13 Japan Series wins.

はてなブックマークに保存

最新トピックス

経済トピックス

芸能写真ニュース

旬なニュースを配信中 フォローしてね!

注目ワード

話題の投稿画像

ページ設定

注目ニュース
ポルシェ2万台、排ガス規制逃れ…リコール命令 読売新聞7月28日(金)21時13分
【ロンドン=戸田雄】ドイツのドブリント運輸相は27日、独自動車大手フォルクスワーゲン(VW)傘下のポルシェが、ディーゼル車で排ガスの規制逃れをしていたとして、対象車をリコール(回収・無償修理)するよう命じた。ロイター通信など海外メディアが一斉に報じた。[ 記事全文 ]
シャープ、7年ぶり黒字 4〜6月期、液晶が堅調 共同通信 47NEWS7月28日(金)15時48分
シャープが28日発表した2017年4〜6月期連結決算は、売上高が前年同期比19.6%増の5064億円で、純損益は274億円の赤字から144…[ 記事全文 ]
懐かしアイス「ダブルソーダ」が消えた パキッと割って恋人と...「俺の青春」「寂しい」 J-CASTニュース7月28日(金)18時44分
森永乳業のロングセラーアイス商品「ダブルソーダ」の販売が終了した。1983年の発売以来、手頃な価格と変わらぬ味で幅広い世代から人気を集めて…[ 記事全文 ]
資生堂、日焼け止め41万個回収 使用時にざらつき感 共同通信 47NEWS7月27日(木)16時25分
資生堂は27日、日焼け止め商品3種類の一部、約41万個を回収すると発表した。使用時にざらつき感があるためで、健康への影響はないという。[ 記事全文 ]
16の国と地域でストア1位を獲得したスマートフォン向け人気ゲームアプリ「ドラゴンボールZ ドッカンバトル」全世界で2億ダウンロードを突破! 当社初の全世界同時での記念キャンペーンを本日より開始! ドリームニュース7月28日(金)17時0分
株式会社バンダイナムコエンターテインメント(本社:東京都港区、代表取締役社長:大下聡)が配信している人気ゲームアプリ「ドラゴンボールZドッ…[ 記事全文 ]

本サイトのニュースの見出しおよび記事内容、およびリンク先の記事内容は、各記事提供社からの情報に基づくものでビッグローブの見解を表すものではありません。

ビッグローブは、本サイトの記事を含む内容についてその正確性を含め一切保証するものではありません。本サイトのデータおよび記載内容のご利用は、全てお客様の責任において行ってください。

ビッグローブは、本サイトの記事を含む内容によってお客様やその他の第三者に生じた損害その他不利益については一切責任を負いません。

データ提供元:アニメキャラクター事典「キャラペディア